Wat gaat er gebeuren met de milieustraat Nootdorp?

Hou de milieustraat in Nootdorp open. Dat is het standpunt van de VVD Pijnacker-Nootdorp. De gemeenteraad bespreekt deze maand de zienswijze die de gemeenteraad moet indienen op de begroting van Avalex, het afvalbedrijf waar Pijnacker-Nootdorp met andere gemeenten eigenaar van is. Avalex wil de milieustraat in Nootdorp sluiten, omdat er onvoldoende behoefte aan zou zijn. De VVD Pijnacker-Nootdorp vindt dat een onaanvaardbare verschraling van de voorzieningen. Raadslid Paul Turion: “We kijken bij dit soort voorzieningen naar de kosten, naar het serviceniveau dat inwoners mogen verwachten en naar het milieubelang van het goed scheiden en verwerken van afval. Sluiting van de milieustraat in Nootdorp scheelt weinig geld, maar vermindert de service voor inwoners sterk!”