VVD Pijnacker-Nootdorp op weg naar provinciale verkiezingen

Op Valentijnsdag ging de VVD op pad in Delfgauw. Van deur tot deur in gesprek met inwoners. Aanleiding is de komende verkiezing van Provinciale Staten op 18 maart. Natuurlijk kwam aan bod dat na een aantal moeilijke jaren Nederland weer op koers ligt. De economie groeit weer en het herstel is ook op andere gebieden zichtbaar zoals op de arbeids- en woningmarkt. Wat de VVD betreft doorzetten en koers houden.

Zowel voor de Provinciale Staten als de Waterschappen levert de VVD Pijnacker-Nootdorp uitstekende kandidaten, Ben de Vries en Piet van Arichem, beide oud-wethouders in onze gemeente. Voordeel is dat zij goed weten welke onderwerpen er spelen binnen de gemeente. De gesprekken waren ook een goede gelegenheid aan inwoners zelf te vragen welke onderwerpen zijn belangrijk vinden. Een aantal inwoners noemde inbraken, sportvoorzieningen, braakliggend terrein en bereikbaarheid als aandachtspunt naast de boodschap dat het in Delfgauw goed wonen is. Dat staat genoteerd, zeker ook bij onze kandidaten.