Met een kleine attentie steekt de VVD lokale horeca ondernemers een hart onder de riem

Fijn dat jullie er weer zijn, we hebben jullie gemist!

Het geven van een feestelijke fles prosecco van de plaatselijke slijter markeert de afsluiting van een periode waarin drastische maatregelen genomen zijn die voor de horeca leidde tot een lock down. Dat tikt hard aan ondanks alle creativiteit en ondernemerszin om ook in die periode er het beste van te maken. Nu de omstandigheden het toelaten kunnen de maatregelen worden verruimd. Er is meer mogelijk maar nog lang niet alles. Voor ondernemers blijft het daarom ook de komende periode spannend. Reden genoeg om als VVD Pijnacker-Nootdorp onze lokale ondernemers persoonlijk te feliciteren met het kunnen opstarten én een goede gelegenheid om te luisteren naar onze ondernemers. Veel gesprekken gingen over het tempo waarop klandizie weer kan toenemen, hoe te voldoen aan veiligheidsmaatregelen in horecagelegenheden waar het juist gaat om menselijk contact en gezelligheid én wat we als politiek voor ondernemers kunnen betekenen. Van deze ontmoetingen hebben we een waar veelal een kiek gemaakt.

De portretten laten een beeld zien ondernemerschap, van, zorg, zweet, hoop en passie voor het vak.