Ilona Jense voorgedragen als VVD-lijsttrekker

Het bestuur van de VVD Pijnacker-Nootdorp heeft besloten om de huidig fractievoorzitter Ilona Jense van Haarst voor te dragen als lijsttrekker voor de gemeenteraadsverkiezingen 2018. Op 21 juni 2017 sloot de termijn voor leden om zich kandidaat te stellen voor het lijsttrekkerschap.

Tijdens de Algemene Ledenvergadering van 5 juli 2017 nemen de leden een besluit over de voorgenomen voordracht van het bestuur.

Ilona zit sinds 2010 in de gemeenteraad van Pijnacker-Nootdorp namens de lokale VVD. In het dagelijks leven is zij zelfstandig ondernemer, getrouwd en moeder van drie zonen. Ilona woont in Pijnacker.

Voorzitter Karin Zwart licht de voordracht toe: ‘In de afgelopen jaren is het de lokale VVD niet altijd voor de wind gegaan. In roerige tijden is het Ilona niet alleen gelukt het tij te keren, maar bovendien speelt de VVD ook inhoudelijk nog altijd een grote rol in het lokale bestuur. Het bestuur wil graag dat Ilona haar werkzaamheden voor de VVD, maar belangrijker nog, voor Pijnacker-Nootdorp voortzet.

Ilona reageert positief op de voordracht: ‘Het is een eer om als lijstrekker te worden voorgedragen. De afgelopen acht jaar heb ik mij met veel plezier ingezet om samen met de fractie het beste voor de inwoners van Pijnacker-Nootdorp te bereiken. Met elkaar werken wij aan een gemeente waar onze inwoners hun eigen verantwoordelijkheid kunnen en willen nemen en een overheid die ondersteunt waar nodig. Medio oktober 2017 kunt u onze hele lijst van toppers verwachten, maar vooral ook ons verkiezingsprogramma, zodat u onze plannen voor de komende jaren kunt lezen.’