Piet Melzer ontvangt de VVD Zuid-Holland Waarderingsprijs

Afgelopen zaterdag heeft Piet Melzer de VVD Zuid-Holland Waarderingsprijs in ontvangst mogen nemen. Tijdens de ALV van de VVD Zuid-Holland werd Piet verrast door de jury onder voorzitterschap van Wouter Kolff, burgemeester van Dordrecht. De prijs is in het leven geroepen voor personen die binnen de VVD een inspirerende rol hebben gespeeld.

De VVD Pijnacker-Nootdorp is zeer verheugd met het toekennen van de prijs aan Piet. Door Piet voor te dragen heeft de VVD Pijnacker-Nootdorp haar waardering willen uitspreken voor de ondersteuning die Piet de afgelopen jaren heeft gegeven aan de afdeling. Naast zijn rol als wethouder met een zeer goede band met de fractie en zijn succesvolle informateurschap, heeft Piet de afdeling ook gesteund in het samenstellen van het verkiezingsprogramma en de verkiezingslijst voor de afgelopen gemeenteraadsverkiezingen.

Op de foto ziet u Piet samen met de voorzitter van de VVD Zuid-Holland, Pauline Bouvy-Koene, en de voorzitter van de jury, Wouter Kolff.