Lid worden / donatie!

Word lid van de VVD!

Maak kennis met het VVD-lidmaatschap. Voor de eerste twee jaar kost dat slechts € 25 per jaar. Het introductielidmaatschap stopt automatisch, je bepaalt daarna zelf of je lid wilt blijven. Lid worden kan hier: https://www.vvd.nl/word-lid/

Als lid steun je de VVD en werk je mee aan de toekomst van ons land. Aan de vrijheid voor iedere Nederlander om zijn toekomst zelf vorm te geven. Aan een veilig, stabiel en welvarend Nederland.

Je vergroot je netwerk, ontmoet gelijkgestemden en de politici van nu en de toekomst. Je beslist mee over verkiezingsprogramma’s en kandidatenlijsten en je wordt automatisch lid van het lokale VVD-netwerk in de plaats waar je woont.

Donatie

Steun de VVD en de campagne voor de gemeenteraadsverkiezingen. Want: een fijne buurt vraagt niet om geschreeuw vanaf de zijlijn, maar schreeuwt om een serieuze aanpak van de problemen die er zijn. Om VVD-ers in de gemeenteraad die problemen serieus nemen en met concrete oplossingen komen. Zorg dat de VVD een ijzersterke campagne kan voeren. Want hoe groter de VVD in Pijnacker-Nootdorp, hoe meer we kunnen aanpakken!

Ja, ik steun de VVD Pijnacker-Nootdorp en maak mijn donatie over op rekening NL19 ABNA 0824 9290 55.